2007. október 4., csütörtök

Életem első csorbája

Péternek és Olga néninek :-)

Szóval ma (nem kevés agyalás után, végül) Áron ötletére hallgatva csorbát főztem a többieknek. Az elkészítést Péter súgta le, szintén skype-on. :-) A leve nem lett rossz, a zöldségek egy részét valószínűleg túlfőztem, a másik része ellenben félig nyers maradt (ezt mondjuk a répától nem szoktam rossz néven venni). (Ki kéne deríteni a főzési időket...) Viszont elhasználtam a maradék zöldbabot (elég csoffadt volt már a szerencsétlen, de ingyen volt, rossz szavam nem lehet :-)) és a maradék brokkolit (vajon látott-e már valaki brokkolit ciorba originale-ban? :-)); valamint került bele krumpli, zeller (ajaj, ez az itteni zeller nagyon nem hasonlít a miénkhez), répa és paradicsom.
Kíváncsi vagyok, mit szólnak hozzá.

Nincsenek megjegyzések: