2007. október 17., szerda

Fejtágítás

Ma délelőtt a városházán jártunk hajléktalanügyi (vagy talán inkább: lakhatási) fejtágításon. Az első két órában még képes voltam figyelni, aztán vége(m) lett, de az volt az érdektelenebb rész is.
Otthon eközben lemondott Vecsei, amiről az SZMM honlapja nem tud (...), engem azonban elszomorít, mert tényleg keményen vívta a maga szélmalomharcát.

Itt vendégeskedések vannak: tegnap Austėja járt itt este (apropó, én főztem, erről majd alább), ő a support workerünk a JVC oldaláról: ő intézte a munkaügyeinket, a ház körüli teendőket stb. Holnap Magda jön, aki két évvel ezelőtt lakott itt, szlovák, és aztán itt maradt tanár-segédnek (általános iskolában, asszem); valamint Martin is, aki szintén szlovák ugyanabból az évből, de ő papnövendéknek maradt itt. Jövő hét elején előbb Sarah két barátja alszik itt, aztán Cathie a tavalyiak közül.

Tegnap tehát vacsorát főztem, illetve sütöttem: röstit párolt póréhagymával és sajttal összedolgozva. Finom lett, csak nem nagyon sok.

Nincsenek megjegyzések: