2008. március 13., csütörtök

Oly szép lett

a kenyérke (bár nem lett napocskaforma — túl kicsik a tepsijeink), hogy lesz majd róla kép is (egyszer, majd, ha megint elégn lelkes leszek letöltögetni). És finom is lett, puhább, mint bármelyik korábbi (még tojás nélkül is). Megtartjuk a receptet. :-) (A változtatások: joghurt helyett tejszínnel kentem, mert az volt otthon, és amúgy se sok ötletem van, hogy mit csináljak vele. Hacsak nem Réku töltött hagymáját. :-) Belejöttem a gasztroblog-olvasásba; persze Réku(é)t korántsem csak ezért szeretjük.)

Más nem sok izgi. Azaz: szép idő van. Kellett már, olyan szelek voltak esténként újabban, hogy azt hittem, elviszi a tetőt. Persze kicsit csöpörgött azért ma is, de alapvetően enyhe, napos-borús váltogatásokkal. (Azt hiszem, írtam már, hogy amit otthon mondjuk „felhős”-nek neveznék, az itt "sunny" minden gond nélül...)

Holnap este kezdődik a LiveIt!, amelyre jön Liverpool, Birmingham és még Sarah egy barátja is, szóval full house. Jó lesz. :-) És magára a hepeningre is kíváncsi vagyok nagyon, majd írok róla.

Nincsenek megjegyzések: