2008. június 13., péntek

Vajmi kevés izgalmas

Beneveztem SzadóGézához péntektizenharmadikázni.
Tegnap befejeztem az új Volunteers' Newslettert a Visitors' Centre-nek, az előző (4) után ez most 8 oldal, meg is gyűlt vele a bajom, míg kiagyaltam, melyiket hova kell szerkeszteni, hogy aztán működjön nyomtatva-összehajtva.
Walinak (vincés önkéntes lányka — a maga mondjuk 182 cm-ével, izé — Zambiából) a következő az utolsó hete, úgyhogy nagy reményeket fűzök egy esetleges közeli börtönsétához.
Tegnap csináltam bodzaszörpöt, red cabbage & apple bake-et (lilakáposztás almás dolog sütőben) és Ottis-féle zabpelyhes kekszet. Az első egyelőre alig világosabb, mint a kóla (a karamell miatt), kíváncsi vagyok rá erősen. A másodikat megjegyezzük, mert jó (le kéne másolnom azt az egész zöldséges szakácskönyvet), a harmadik pedig még az előző zabpelyhes dolgoknál is finomabb lett, juhé. (Alighanem azért is, mert ezúttal nem tettem bele beáztatatlan mazsolát...)
Tegnap gyors egymásutánban három ízben nyertem rummikubban Aura és Tom ellen. Vajon a sudoku okosít? :-)

Nincsenek megjegyzések: