2008. június 2., hétfő

Londonban, sej

Csak gyors életjel újra: szombaton másfél óra késéssel bár (feltehetőleg egy katonai gép leszállását vártuk...), de végülis megérkeztünk a Gatwickre, persze Tanjának elment az utolsó vonata, úgyhogy ő az éjszakát egy buszon volt kénytelen tölteni... Én meg becsöpentem egy hamisítatlan migrant worker community-be (vendégmunkás közösség), ahol valakinek pl. az első szabadnapja volt 30 (!) nap után, és minden ehhez hasonló.
Én meg holt beteg lettem eddigre (a pénteki megfázás lázat is hozott), úgyhogy rövidesen ágyba kerültem, másnap pedig (mondván, hogy főzőcskézni aligha mennék be hétfőn úgyse) végül abban maradtunk, hogy jobb lesz nekem még egy napot itt töltenem, hát maradtam. Szisz úgysem dolgozik ma, hát beszélgethettünk kedvünkre.
Hanem most azért lassan fölkerekedem, legközelebb már Manchesterből írk.

Nincsenek megjegyzések: