2008. január 12., szombat

Szombaton szemlélődtem

ezúttal a Whitworth múzeumban, amelyik jó, szép, és nagy. Mindössze három termet jártam végig: az egyikben szövetek vannak különféle szempontok szerint kirakosgatva a tárlókban, a másik modern festészet (? — meg nem csak), a harmadik (és egyben számomra a legizgalmasabb) a rabszolgaságról mesél. Ennyi a fejemnek elegendő lévén a boltban folytattam, majd a vásárolt képeslapot meg is írtam a kávézóban egy 'decaff latte' (gy. k. koffeinmentes tejeskávé) mellett. Az asztalon egy feles-pohárban virágok virítottak, a kávé és a cukor fairly traded, a süti home-made, az egyéb ennivalók szezonálisak és helyben termesztett összetevőkből készülnek. Nemrossz, nemrossz. :-)
Délután 'Garden chicken supreme'-ot főztem (sütögettem), ami nagyjából sült csirkét jelent valamiféle paradicsomos-zöldséges szósszal. Finom lett. :-)
Este megjött Aura, és rettenetesen örültem neki. El is beszélgettünk egy ideig, ami különösen is jólesett, mert tőle érzem magam talán legtávolabb néha.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

és a fotóról a srác? ő is ott volt a kávézóban?

Unknown írta...

Hmmm... talán igen, valaki dolgozott még egy lépéssel a pult mögött... Egy idősebb fickó szolgált ki, de ő is abszolút heéyn volt. :-) (Ha meglátogatsz, megkereshetjük :-))