2008. január 1., kedd

...és elkezdődött az újabb :-)

Mindenek előtt (fanfár, dobpergés): fényképek! (Tavalyiak, bocs'. :-) )

Ez a három angyal vigyázza zsebkendőnyi (de annál drágább) műjegünket a Piccadilly Gardens-en.

Ez pedig maga őfelsége börtöne, előtérben a Visitors' Centre-rel.

Amely belülről így fest.

Ma már csak emlék: ezt a bájos betlehemet itthon találtuk. Aztán elvittem a plébánia karácsonyi vásárára. :-)

Maradván a dekorációnál: ez a Fa, amelyet Aura alkotott a falra a buli előtti éjszakán. A lánc-féleség a Birminghamtől kapott adventi naptárunk, és jobb oldalt a karácsonyfa is látható.

Ez a vidor angyal Lymm katolikus templomában húzza, az éjféli misén szemezgettem vele.

Lufikutya. És én csináltam! (Környezetét a karácsonyi ebéd maradványia adják, háttérben a Christmas cake-kel.)

29-én Anti Francival meg a szüleimmel bóklásztunk Oldham környékén.

Nincsenek megjegyzések: