2008. január 2., szerda

Ember tervez :-)

Hétfőn elfelejtettem, hogy csak fél napot vagyunk nyitva, és meglepetésemre itthon voltam 1-kor. Ma tudtam, hogy délben zárunk, de azért volt mit csinálni háromig. :-) Na persze a mosogatás megvárt, örültem, hogy valami hasznosat csinálok délután is.
A napot javarészt ((ó, hogy utálom, mikor beírok fél sort, aztán várok tíz másodpercet, hogy megjelenjen, és hasonló sebességgel visszamehessek javítani...!)) különböző boltokban töltöttem: beadtam egy adag fotót és kiváltottam kettőt (összesen három körben, miért is ne — igaz, két helyen), voltam a postán (lehet kapni kartonpapír-hátlapú C4-es borítékot, nagyon okos), és feltöltöttem az elsősegélydobozt (a drogériában, ahol az egyik fényképes menetet is intéztem. All in one).
És végül még csináltam egy nagy kupac fotót a betlemeről a katedrálisban: a Booth Centre népei csinálták októbertől decemberig (hatante), bezonyám! Majd ha lesz türelmem újabb tízperceket tölteni minden egyes fölcsatolással, akkor idekerülnek.

Nincsenek megjegyzések: