2008. január 1., kedd

Lencseleves sárgaborsóból

...mert ugye tegnap mindent ellenőriztem/megvettem, csak a lencsét nem. És itthon csak vörös van, s az sincs kibontva. Így hát a borsót áztattam be tegnap, és főztem ma meg, a maradék fél konzerv paradicsommal meg egy répával. A végén még be is sűrítettem az anyai tanácsnak megfelelően (hideg víz + liszt keverékével).
Közben tésztát is főztem (sikerült pont egy adagnyit!), és valami bacon-szerűséget is pirítottam a túrós tésztához. Ami profi lett, nem kis mértékben annak hála, hogy a soured cream (immár minden kétség nélkül) teljesen azonos a tejföllel. (A túró hazai volt.)
A mosogatnivaló pedig csak gyűlik, gyűlik, mert tegnap azt olvastam, hogy a szilveszter dologtiltó nap — és erre ma nem azt mondta Timi, hogy a ma (is) az? ;-)

Nincsenek megjegyzések: