2008. május 17., szombat

Local News // Helyi hír

Tegnap valami nagy focimeccs volt ittend (Istenem, hát én még mindig nem tudom, mi az UEFA, de mindenesetre final cup-ja volt), elverték a skótokat (azt viszont már tudom egy ideje, hogy Glasgow protestáns csapata a Rangers; a katolikusnak most persze nem tudnám fölidézni a nevét), és hát lett belőle nagy haddelhad(d?). Összefoglalót nem találtam róla, de megnézhetitek például egy résztvevő rendőr meséjét (videókkal, amelyeket én itt nem tudok lejátszani), illetve az olvasók fotóit (immár „tájkép csata után” hangulatban).
Ja, én eközben mit sem sejtve Rainhillben készülődtem a litván találkozóra, már csak a netről értesültem a fejleményekről. Egyszer majd írok a lelkigyakorlatról is (ezt-azt), de lehet, hogy az már nem ma lesz.

Nincsenek megjegyzések: