2008. május 26., hétfő

Itt vagyok

Egeszen pontosan itt
ha elirtam a linket, akkor bocsanat, ez egy fura bongeszo, 
keptelen vagyok uj ablakot nyitni 
ill. nem megy a jobb egerful se.
A lenyeg: a Lake District gyonyoru volt,
majd egyszer lesznek kepek is,
tegnapelott megmasztunk egy 949 m magas hegyet, 
ami, elismerem, magaban annyira nem lenne izgi, 
de kb. szazotvenrol indultunk :-),
tegnap este koldulnom kellett 2 fontot, hogy legyen
vonatjegyem vissza (nem csak onhibambol),
(vegul egy tizest kaptam, mert vannak meg jo emberek,)
ma reggel irany Gatwick, 2 atszallassal, de vegul 
teljesen idoben (bank holiday ide vagy oda),
aztan persze a gepunk kesett kb. masfel orat,
de vegul csak-csak ideertunk, eljen-eljen.
Eddig 5 db tot lanykaval talalkoztunk, kedvesek nagyon.
Varjuk a pizzat...
Es h1 van, 27-en hajnalban, csak nincs
turelmem atallitani az idozonat.
(Attordeltem, mert nem mutatta a sorok veget.)

Nincsenek megjegyzések: