2008. április 23., szerda

102. bejegyzés, melyben a főhős szülővárosába érkezik

Ééés igen, hazaértem. A reptéren (Ferihegy) ugyan egy jó félórácskát ücsörögtem azon tűnődve, hogy vajon hogy jutok haza, ha az összeszedésemre rendelt autó mondjuk lerobbant valahol... ugyanis a világ legszabadabbjaként nekivágtam telefon és egyetlen vas készpénz nélkül — az elmúlt 8 hónap során pedig, mint most kiderült, törlődött a fejemből a bankkártyám PIN-kódja... Két próbálkozás után úgy ítéltem meg, kódot könnyebben szerzek, mint kártyát, így ezzel föl is adtam.
Fölmerült, hogy megfenyegethetek egy taxist, de valahogy nem éreztem magamban a potenciált...
De aztán begördült az ismeretlen autó (egy bordó Ford) benne a mamámmal, és már indultunk is vissza. Alig 2 óra volt az út vissza (is)...
Itthon éppen szerelték széjjel, csomagolták és vitték a zongorát. Sóhaj...

2 megjegyzés:

New Worder írta...

Ma meg hallottam a buszon, hogy valaki nagyban arrol beszel szlovakul, hogy "forint" meg "Mad'arsky"... bar ertettem volna, mit mond korteul... Ja, voltam ma Devenyben, ha erre jartok, nezzetek meg, nagyon szep, olyan... visegrados.

Névtelen írta...

Ezt csak azert, mert olyan furcsa, h most epp forditva van kettonk kozott a kulfold-belfold dolog: szoval udv Krakkobol :)