2008. július 19., szombat

Mondtam már,

hogy rettenetesen unom ezt a tetű (idei) (brit) nyarat? 20 fok fölé május óta nem ment a hőmérséklet, javarészt esik és/vagy fúj. Tavaly volt minden idők legvizesebb nyara itt (egy ismerős 11 esőtlen napot számlált meg...), de állítólag van esély, hogy az idei túlszárnyalja (ennyire még azért nem látszik vészesnek, be kell látnom). Két éve meg a legmelegebb volt, különben, 37 fokkal Londonban.
És tudom, hogy otthon egy hónap alatt hullára meg fogom utálni a kánikulát is, de most már igen-igen vágyom bele.

Mindenesetre azért csak-csak kimerészkedtem ma (öt-tíz perces esők követték egymást lehetőleg azokban a periódusokban, mikor éppen nem buszon ültem), és szétszórtam néhány plakátot a Faludi Akadémia idei filmfesztiváljáról, valamint elköltöttem egy kisebb vagyont a Unicornban (zseniális bio zölséges, élelmiszer- és házt(artás)i bolt). És még egy csudás táskát is vettem (a könyvtárban), itt van, ni:


Tartós, de ha mégis elkopott, lebomlik, és még klímasemleges is (az ő jóvoltukból).
Közben pedig belefutottam egy éneklős alkalomba, úgyhogy mindjárt maradtam is zengedezni velük. Nagyon vidám volt, kéne ilyeneket otthon is csinálni.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát ez nem semmi, lehetne éneklő Szegedet csinálni, nagyon tetszik az ötlet!

de ezen a klímasmeleges dolgon csöppet fönnakadtam. Mit jelent az, hogy egy szatyor klímasemleges? Ha hazajössz, asszem lesz bepótolnivalóm, és megint tanulok majd egy csomó új kifejezést, meg manchesteri beszólásokat.. ami azt illeti, hiányzik is már, a szókincsem nem sokat bővült mostanság:)
jul

Unknown írta...

Kerestem magyar referenciát, de mindenütt csak használják, körülírást nem leltem. Röviden azt jelenti, hogy a gyártó kiszámolta a széndioxid-kibocsátását, és valahogyan semlegesítette (pl. ültetett egy fél erdőt valahol), hogy ne pusztítsa vele az ózont. Elég jól hangzik.