2008. július 15., kedd

...de fizesd ki a péket

Ezek az idők vannak most: a szolgálati telefon visszaszolgáltatása, kijelentkezés az orvostól (meg az egész é-ből -- a veradókat már kiiktattam), búcsú a cégektől (staff, volunteers & users alike), a plébános atyától stb. stb. Már egy hete dolgozgatok az egészen (ideértve a pakolás kínjait is), talán-talán nem fogok belezöldülni egészen a végén.

A hétvégén még megpróbálok elmenni a zsidó múzeumba, aztan azzal nagyjából a városi terveimet is megvalósítottam. Múlt héten jártam az over 50-kkel a rendőrségi múzeumban, az zseniális volt. :-)

Egyszer majd lesz értekelés (itt) is...

Kisszínes rovatunkba pedig talán annyit, hogy ma vettem egy új zöldséghámozót, mert a napokban eltörött az itthoni. És azon nyomban le is hámoztam vele a bal kezem kisujjának a hegyét. :-) De majd gyakorlok veszélytelenebbül.

2 megjegyzés:

BG írta...

Hogy a jó égben találod ezeket a képtelen oldalakat, mint a krumplihámozó játék meg a többi hasonló?!
;-)

Unknown írta...

Ugye, hogy nem csak Te olvasod az egész netet nap nap után, ahogy Szegeden gondolják? :-)
Ez még régi, a 451. zászlóalj közös blogjáról:
http://cohors451.freeblog.hu/archives/2005/06/10/A_rhgs_megl/
Csak az ottani link alatti pityókahámozó megszűnt, úgyhogy rákerestem potato_game-ként.