2007. december 13., csütörtök

Winter Wonderland Fancy Dress Party

Ez meg az este mottója volt. Nem tudom, mit vártam egy jelmezes bulitól, de amennyire tartottam tőle, olyan jól sikerült (a klasszikus törvényszerűség szerint). Eljött a négy vincés önkéntes + egyikük amerikai barátnője, Austeja és Marie a JVC staff-ból, Kate (community parter) és Peter (a szomszéd templom pásztora). Végülis csak ettünk meg csevegtünk (valamint én csetlettem-botlottam az állandóan leeséssel fenyegető angyalmezben), de jó volt nagyon.
Szegény vincéskékre eléggé rájár a rúd: nem válthatnak munkahelyet, lepusztult a házuk, nem mozdíthatnak benne semmit a főbérlő tudta nélkül... és mindehhez az összes támogatás, amit az apáca nénik nyújtanak nekik, kimerül az „imádkozz” című jótanácsban. (Aminek ugye sok esetben vn létjogosultsága, másokban azonban nincs sok. Végülis Jézus se szúrta ki az éhes tömeg szemét, hogy „nem csak kenyérrel él az ember”.)
És a végén, mikor mindenki elment, valami olyan jó érzés fogott el az enyémek iránt, hogy csuda.
(Aura dekorációjáról pedig még lesznek képek, becsszó.)

Nincsenek megjegyzések: