2007. december 26., szerda

Életem legfurcsább karácsonya (címszavakban)

Semmi Mennyből az angyal, semmi Fel nagy örömre
Sehol egy rokon
Fagy is alig, nemhogy hó
Semmi beigli, semmi szaloncukor
Padlószőnyeg van a templomban, és ezerrel fűtenek
Padlószőnyeg van a fürdőszobában is
Ismerősök (számomra ismeretlenek) látogattak szenteste
Kvázi megnyertem (két másikkal együtt) egy s ö r k ó s t o l ó t karácsony szent délelőttjén
Csináltam lufikutyát
Pattogattam party crackert
Lazacot ettem, Christmas pudingot meg Christmas cake-et
És sikerrel igyekeztem nem állni be az átlagbritek sorába, akik karácsony napján mintegy 7000 kalóriát vesznek magukhoz, és az ünnep örömére negyven kiló szemetet termelnek...

7 megjegyzés:

Unknown írta...

Szió Julis!

No para, hogy nem volt általános karácsonyod. Én azért gondoltam rád. Hiányzosz amúgy. De majd jössz és nem kicsit szét bulizzuk az arcunkat ha benne vagy.
Na pusszantlak. És az enyhe télnek is van előnye, nem kell havat lapátolni.
Lucc

Névtelen írta...

Így utólag is nagyon boldog, áldott ünnepeket kívánok. :)

Neringa írta...

te nem énekeltél nekik?
pity :)

Unknown írta...

Izé, nem... :S Viszont megtanultam egy csomó itteni karácsonyi éneket, és hihetetlen dallamosak! Sokkal vidámabb nóták a mieinknél.

Neringa írta...

nekünk a himnuszunk is egyedülállóan ünnepélyes és szomorú. Majd taníts! ;)

Unknown írta...

Jó! :) Valahogy kell vinnem haza legalább kottát, de jó lenne zenét is, mert jövő ilyenkorra elfelejtem mindet. :)

Unknown írta...

És Ditte, köszönöm, meg Neked is a legjobbakat... picit lassú vagyok mostanában...