2007. december 13., csütörtök

Kertész legyen, ki boldogságra vágyik!

Tegnap kertészkedtem. A Phoenix program keretében az embereink mehetnek kertészkedni mindenféle közösségi tereken: templomkert, öregek otthona stb.; ezt néztem most meg egy idősek napközi otthona mellett — jó közelről. :-) Az önkormányzat célja a biodiverzitás erősítése volt, úgyhogy olyan növényeket választott Alan, amelyek vonzzák a madarakat-bogarakat-stb. Elültettünk három törpe almafát (hogy az öregek is le tudják majd szüretelni), egy csomó hagymát, és át egy halom másik növényt. Mindemellé pedig kaptunk karácsonyi ebédet (crackerrel, pudinggal, ami kell), mert éppen aznap tartották az odajáróknak. :-) (Degeszre ettem magam tiszta udvariasságból, utána nem volt jó nekiállni hajlongani újra.)
Hónapok ót nem töltöttem ennyi időt outdoor, halálosan jólesett. És még a nap is sütött.
Ó igen, és tlálkoztam egy asszonnyal, akinek szó szerint nem volt nyaka. Elképesztő látvány, nem is tudom leírni: gyakorlatilag egy a vállára tett háromszögben van az arca. De nagyon kedves volt (alkalmazott az otthonban), és nagyon igyekeztem nem bámulni meg túlságosan... ilyenkor annyira szégyellem magam.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Phoenix is under construction. :-)
hát legalább a neve jó