2009. április 8., szerda

A haz s a varos

Szoval a haz nagy csalodas volt, egyszereuen mocsokban elnek az ideike, es valahogy pusztuloban van sokminden, amin mi dolgoztunk (mint az udvar, amin ugyan en szemelyesen sokat nem, de azert osszeszedtem a szemetet legalabb idorol idore).
Maguk az onkentesek amugy kedvesek, harom kontinens van kepviselve: van egy koreai lany (o orokolte a munkahelyeimet), egy ugandai srac, egy francia es egy brit fiu, meg egy brit lany. A francia srac batyja is itt van (angoltudas nelkul, de a jenga jo otletnek bizonyult tegnapelott este), plusz Aura, Aron meg en, szoval telt haz volt. :-)
Voltam a Booth-ban, s ugyan a staffnak csak a ferfi fele volt benn, ok nagyon orultek, hogy lattak (hogy oszinte legyek, a fel karomat odaadtam volna tavaly, hogy egyszer lassam Mattet ennyire orulni nekem; persze menet kozben azert rajottam, hogy valojaban csak ilyen fajta, s a marcona kulso erzo lelket takar, meg hasonlo kozhelyek). Amugy festes van, szoval sok service user nem volt a kornyeken, de majd jovore. :-)
Kaptam kolcson egy dvd-t is az utolso dramaprojektjuk gyumolcsevel, ma delelott meg is neztuk, es bar nem hallottam-ertettem mindent, igazan popec kis eloadas lehetett (a gazdasagi valsagrol, mi masrol), es rem orulok, hogy ez a vonal ennyire megy mostanaban.
Aztan a Manchesterben gyakrabban megfordulo ex-onkentesek mutattak egy uj helyet, a Nexust, a metodistak uzemeltetik, es allati jokat ettunk-ittunk ott a napokban.
Tegnap megneztuk a Hidden Manchester kiallitast Aronnal, meg elindultunk egy salfordi setara, de elriasztott a szel es egy gyors zapor. Viszont kalandoztunk egy nagyot egy tobbemeletes konyvesboltban, vettem is egyet-mast.
Este pedig Johnnal talalkoztunk negyesben (Aura, Aron meg en), es jot beszelgettunk mindenfele dolgokrol, amik eppen eszunkbe jutottak. Mindig lenyugoz, milyen utak vann: egy bangladeshi, aki elvett egy asztral lanyt, es a frissen megszerzett allampolgarsagaval Angliaban el vele meg a ket (hamarosan harom) gyerekukkel.

Nincsenek megjegyzések: