2008. február 12., kedd

Most az van,

hogy ha elkezdem írni azt a bejegyzést, amit már egy ideje tervezek („A bulvársajtó olvasásának mérgező voltáról”), akkor itt ülhetek egész este, amit erősen nem szeretnék. Így hát ez most elmarad.
Ma egész eseménytelen napunk volt a Booth-ban, különösen ha úgy veszem, hogy én kimaradtam a mentőhívásból (epilepsziás roham tört valakire a kertben), minthogy tényleg mit sem sejtve ücsörögtem közben az irodában. Délelőtt ott üldögéltem, míg a népek telefonálgattak, délután elintéztem egy születési anyakönyvi kivonatot (nagyon okosan immár rendszeresítettem a táskámba egy rejtvényújságot unalmas idők kitöltésére), a többi mosogatás-takarítás.
Hanem majd holnap lesz nagy élet! 11-től fél 3-ig Streetwise Live lesz, ami hatalmas nyüzsgést jelent, és fergeteges hangulatot. A jövő héten előadás, rém kíváncsi vagyok...
Gyönyörőséges napsütés van szombat (vagy talán vasárnap reggel) óta. Ma reggel ugyan fagyott, de délutánra megint egészen tavasziasra fordult. Rövidujjúban járnak a punkok és a nyolcévesek. :-)

Nincsenek megjegyzések: